söndag 14 mars 2010

Bästa sexminnet? Ja, jävlar i min låda, här måste jag gräva och tänka tillbaka..

Haha, det här kan nog vara ett av de bättre sexminnena jag har. Och självklart delar jag det med min kära väninna. Jag och min vän var hemma i stan för en kort visit. Det här var en period då både hon och jag total gick lös på allt. Vi var hemma och förfestade lite och på något vänster började vi skicka lite mess med en kille som jag haft ihop det med förut för att se om han skulle ut. Kåta två tjejer som skulle ut och som verkligen ville ligga.. Ja, hur slutar det? Jo, det slutade iallafall med att vi fick adressen hem till killens polare dit vi gick efter krogen.
Så vi satte oss ner i soffan, och chillade lite. Hur fan ska det här spåra då?
Jo min kära vän tar tag i det och börjar smeka mig och kysser mig på halsen, slickar mig i örat. Snart har jag hans läppar och fingrar på min andra sida och polaren som åskadar när mina kläder åker av.
Snart är kläderna av på både mig och min vän och vi är alla fyra inne i sängen. Jag slickar henne medan han tar mig bakifrån. Hon slickar mig och han tar henne bakifrån. Polaren sätter på mig och han henne. Polaren tar henne och han mig. Vi sög av dom, dom slickade oss. En helt vanlig onsdagskväll blev ett litet gangbang mellan 4 ansikten. Två stört nöjda tjejer vandrade hem tillsammans den onsdagsnatten... Vi fick det vi ville, tack!

Så till frågan, vilka egenskaper en kille som är bra i sängen besitter...

Ja du, en kille (precis som tjej) ska våga ta för dig.. Ingen tycker ju det är kul att ligga med en död fisk liksom, man vill ha action. Gärna lite omkring slängande, det är nice! Han ska även våga göra ljud ifrån sig, inte värsta gubbstönen, men stön. Lite dirtytalk är också är rätt nice, speciellt när man suger av honom.. Nu kan jag ju bara svara för vad jag tycker, men jag gillar hårda tag, strypgrepp kan vara bland det underbaraste som finns enligt min mening.

Älskar porr, så länge det inte går över gränsen... Hatar när någon trycker ner kuken i halsen på en när man inte själv får bestämma det... Om jag gör det i min takt så går det bra.

Sen förspel, absolut... det är viktigt, men inte för länge.. Slicka, inget bitas och inget sugande där nere... och när en kille använder fingrarna så gör det inte för hårt! Och håll inte ut för länge, då blir det lätt tråkigt.



Hoppas ni fick lite svar på vad ni ville ha, om ni vill veta mer så fråga på... nu är det er tur tjejer att svara ;)

1 kommentar:

  1. De där spontangangbangen har tendens att bli otroligt bra. Man bara kör liksom, totalt hämningslöst. Har själv råkat hamna i några (tre) sådana och man är ju ganska så nöjd efter. Vad beträffar en killes egenskaper så var det nog bara en utfyllnadsfråga från min sida. Då svaret ofta blir detsamma.

    I nästa inlägg vill jag att det berättas om Analsex och Kukstorlek. Både erfarenhetsmässigt och vad som gillas och inte.

    SvaraRadera