måndag 22 mars 2010

Tack för allt ni delar med oss, vi gillar att dela saker.

Jag var med om en sån sjuk sak för några månader sen. Och tro mig, det här kan vara bland det sjukaste jag någonsin upplevt eller hört.
Jag var utomlands och var hemma sjuk. Skulle gå över till Cirkle K och köpa lite vatten. Påväg tillbaka börjar snubben på en surfshop som låg precis vid hotellet snacka med mig. Där sitter även ett gäng folk och dricker. En av killarna börjar prata med mig och frågar om jag skulle med ut, men när jag sa att jag var sjuk rekomenderade han att jag skulle gå o köpa lite medicin som hjälpte.
Orkade inte göra det utan gick direkt hem och la mig för att titta på en film. Efter sådär en kvart knackar det på min dörr. Då står han där med en påse med lite all möjlig medicin i till mig. "Eh, jaha?" tänkte jag. Han frågade vad jag gjorde och sen sa han att han kanske kom tillbaka lite senare om lampan var tänd. Efter ytterligare en kvart så knackar han på igen och frågar ifall han fick joina mig och kolla på film. Efter ett tag frågar han mig om jag ville ha lite massage... (Vem säger nej till det liksom?) Så han börjar massera mig på ryggen.. sjukt skönt! Jag vände mig om och han masserade precis över brösten.. Tydligen tyckte jag om det rätt mycket för helt plötsligt var han lite längre ner... Så han går ner och slickar mig, ger mig en happy-ending. Och när jag är klar, ja då går han... Haha, hur underbart var inte det? Men fruktansvärt strange. Men som sagt, överraskningar och spontanitet är ju det vi lever för. Inte sant?!


/The string

1 kommentar: