onsdag 3 mars 2010

TAG SJÄLV!


Jag & mitt ex hade som en liten sport att ha sex på något speciella platser
lite varstans! :) Här kommer en story om just ett sådant ställe.. :

Det var sommar & dessutom löning. Vi hade bestämt oss för att ta en tur till IKEA för att komplettera med lite saker till min nya lägenhet. Vi var inte de enda som tänkt den tanken, Vilket betydde att det var väldigt mycket folk som var inne och shoppade samtidigt som oss.

Efter ett par timmars vandrande & tålamodet började tryta så slog frustrationen & tröttheten över allt shoppande & folk över till kåthet ;) Tur att vi hunnit komma till "tag-själv-lagret" som finns på alla IKEA's varuhus. Ni vet vart jag menar?

Vi tog saken i akt, sprang längst in bakom hyllorna längst bak och gömde oss!!
Man kunde fortfarande se allt folk som passerade utanför hyllorna, men det brydde inte vi oss om, gjorde bara saken så mycket mer spännande ;) Båda hade byxkorna nere vid fotknölarna & Min pojkvän tog mig bakifrån medans jag stod lutad mot några lådor. En hand över munnen så var allt i hamn, & bara kicken i sig gjorde att jag kom hur skööönt som helst!

Så ett tips, kolla in "tag själv lagret" i era städer, finns säkert en bra plats för lite offentligt sex där med ;)

/ The Bomb


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar