måndag 15 mars 2010


Eftersom min älskade vän tog vår gangbangstory så vet i 17 vad jag har att komma med.
Klart man haft fantastiskt sex, många gånger. Och förhoppningsvis kommer det fler.

Men jag älskar att bli positivt överraskad. Att någon tar mig på ett sätt jag verkligen inte räknade med. Jag var inne & lekte lite med det yngre klientelet för ett tag sedan & jag var helt inställd på att få styra & ställe. Tror jag t.o.m använde ordvalet "nu ska han få lära sig ett & annat". I min lilla låda så fel jag hade, så fel att jag nästan började skratta under själva akten för att jag blev så överrumplad. Han var en GUD. En sexgud, en UNG sexgud skänkt från ovan.
Lammkött i sin rätta bemärkelse & en kropp som inte gick va för hackor.
Sa jag att jag älskade att bli positivt överraskad? ;)

Analsex. Jag har en fixering vid analsex! När det gäller att titta på porr, så är det analsex jag kommer till. Men till min nackdel så är jag väldigt liten, hög smärtgräns dock. Men det är näst intill omöjligt att få till det i 2:an vissa gånger. Det går bara inte! Men fingrar, tunga & allmänt pill får mig att gå igång.
Har ni några uppvärmningstips när det gäller a-sex?
Hur ska det bli lättare för mig?

2 kommentarer:

  1. När det gäller Analsex gäller det att börja försiktigt, lite som du skriver. Använda mycket glidmedel och sedan jobba sig tålmodigt fram. Jag måste faktiskt säga att min enorma grovlek (låter skrytsamt men jag kan stå för det)till trots så brukar jag sällan misslyckas med ett analsexförsök. Men det krävs som sagt både tålamod och lyhördhet.

    SvaraRadera
  2. Testa med en lite mindre dildo innan, oftast handlar det väl om att man spänner sig omedvetet bara. Kör hårt!

    SvaraRadera