onsdag 17 februari 2010

Bra där!! Ni fattar poängen, vi skriver - ni kommenterar! ;)

Det här med att ha sex och det ska pratas. Många sexologer säger ju att man ska prata om hur man vill bli smekt för att få ett bättre sexliv. Med sin partner, ja kanske... men what the fuck!!!
Jag var med en kille som frågade mig hela tiden saker... och det värsta av allt var när jag var mitt uppe i att snart komma. Han kläcker ur sig "Is my dick to small for your pussy?"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Säg för i helvete inte så.... Vem blir upphetsad av en kille som frågar om hans dick är för liten?? Ingen skulle jag vilja höra det! Tror ni jag kom? Svar nej! Jag blev så sjukt avtänd och då skulle han istället försöka hålla igång hur länge som helst. När vi var uppe i en timme så orkade jag inte mer....
15 minuter sex är lagom!!

Usch, jag har typ men efter det... just på grund av att det var inte den största direkt.
Jag tycker egentligen inte att storlek har så stor betydelse, eller njaaa... i vissa fall.
Så länge man vet hur man ska använda den så går det bra. Men man har ju hört skräckhistorier om tjejer som inte trott killen stoppat in den och ber dom ta ut fingrarna. Tack o lov att jag inte varit med om det än och förhoppningsvis aldrig kommer uppleva!

/ the string

2 kommentarer:

  1. hahahaha skillad snubbe! ja gillar sexprat, i viss mängd. det får inte gå över styr får då känns det bara fejk. men att höra en tjej berätta hur hon vill ha det kan vara bland det bästa som finns! Det absolut bästa är när hon typ hoppar på en och vill ha en omgång när man minst anar det. Det är värdsklass!

    SvaraRadera
  2. Den som säger att storleken inte spelar någon roll har aldrig provat en stor.
    Kommentaren förstår jag att den var avtändande. Har varit med om något liknande. Nu är ju jag kille men ändå. Slaggade över hos en polare. Polaren gick ut på krogen, själv så skulle jag jobba så jag stannade kvar i hans etta och sov på golvet. Framåt 5 snåret hörde jag en nyckel i dörren. Han smög in och hade någon med sig. Jag låtsades ju att jag sov. Efter ett tag började köra igång som fan i hans säng. Jag låg 1 meter ifrån. Tror det tog 40 sekunder så kom min polare. När han dessutom hade mage att fråga henne om det var skönt. Så svarar den helsköna tjejen. -Det var nog det sämsta jag varit med om.
    Tyvärr var ju jag tvungen att röja min vakenhet, för jag fullkomligt dog av skratt. nåja, det kanske inte var en avtändande kommentar, men iallfall en dräpare av rang.

    SvaraRadera