torsdag 11 februari 2010

Summertime


Eftersom ni har svårt att bjuda till så ska jag visa att jag fortfarande inte är den som är den ;)

Det här var för en massa herrans år sedan i min hemstad. Som de flesta städer så händer det lite alla möjliga jippon under sommarmånaderna. Så som festivaler, gatufester & dylikt.
Under just en sådan här sommarfestival hade jag & mina minderåriga (16-17) vänner druckit
stulet vin, fnittrat runt på de öppna platserna & spanat på grabbar. Precis som man ska.

Lyckades hitta en söt pojke som erbjöd sig att följa mig hem. Och då bodde man ju fortfarande hemma så hur skulle man lösa kåtheten? Inget uttalat. Men kemin var där.
Hade härliga 5km hem från stan, sista bussen hade gått så det blev verkligen en promenad hem i sommarnatten. Klänning & sandaler, vad han hade på sig minns jag inte idag.

Tillslut kunde ingen av oss hålla fingrarna i styr. Vi gick på en cykelväg & vid ett skogsparti slet han in mig i buskagen bredvid. Där hade vi tonårssex, hälften av kläderna på, medans folk cyklade hem från kvällens festligheter.

MER UTESEX ÅT FOLKET!

/ Bomb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar