tisdag 2 februari 2010

Framstjärt!?

Vad säger vi tjejer om vårat eget könsorgan egentligen? Vad är ok att säga utan att det låter snuskigt eller töntigt? Som "vanligt" har man hitta ett ok ord för det manliga könsorganet, som sägs utan att skämmas både i dagligt tal och media, KUK! Visst man säger kanske inte kuk till den lilla pojken, men ordet är ändå godkänt hos befolkningen i Sverige. Men till ämnet;

*fitta * framstjärt * snippa * blomma * vagina * vulva * mus

* bäver * slida *smurfan * snäckan * pullan * muttan * kissemurran

Ja, det finns ju en hel uppsjö av ord på vårt kvinnliga mästervärk!! :)

I en sexakt kan kille ändå säga "ta hårt i min kuk" utan att det låter speciellt konstigt, va skulle vi tjejer säga? "slicka min kissemurra"?

VA SÄGER NI, om er egen eller er flickväns eller tjejers i allmänhet??? Berätta nu!!

// The Biscuit

7 kommentarer:

  1. JAG SKRATTAR SÅ JAG DÖR!

    "Knulla mig hårt i bääävern". HAHAHA!

    Måste nog ändå säga att fitta är det som ligger mig närmast när jag talar om vårt älskade sköte.

    SvaraRadera
  2. Som en med motsatt kön, instämmer jag med ovandsående. Allt annat, speciellt i sovummet skullle skuga all stämning rätt ur rummet

    SvaraRadera
  3. i sängen vill jag inte höra nåt annat än fitta. Om nån säger kussimurra eller nåt sånt skulle jag bara börja garva.

    SvaraRadera
  4. mutta tycker jag låter vettigast när man pratar "2 snoppar imellan" men annars så har jag inte en aning..

    SvaraRadera
  5. jag har diskuterat det med min flickvän men vi har inte kommit fram till något bättre än "ta mig hårt" eller "jag vill känna din kuk i mig". så fortfarande ett mysterium... men som sagt, lättare att säga kuk utan att det blir en stämningsdödare än att säga bäver.

    SvaraRadera